4. testipäivä
Tänään oli työmatkapyöräilyn rokulipäivä. Syynä ylimääräinen meno sekä aamusta että iltapäivästä. Tosin pyörällä olisi tullut testattua taajama-ajo sekä Turengissa että Hämeenlinnan keskustassa. Koska pyörässä ei ole koria, piti turvautua autoon. Huono selitys? Ehkä?
Työmatkapolkemisenrokulista
johtuen kotiin palattua vaihdoin miltei heti ajovaatteet päälle, otin juomapullon
mukaan ja lähdin baanalle. Reitti Janakkalan kirkko – Miemala ja takaisin samaa
reittiä, yhteensä 20 km.
Enpä muista, koska olisin työviikon päälle lähtenyt
fillaroimaan ihan vaan huvikseni. En ainakaan 10 -15 vuoteen. Sujuvaa menoa.
Ainoa haitta yhdellä suoralla väärää kaistaa vastaan tuleva keltaisten kirvojen armeija.
Vaatteet kirvoja täynnä hetken aikaa. Ja suu.
Puolivälissä U-käännös tarkoitti heti käännöksen jälkeen 1,5 km ylämäkeen
polkemista. Tuskin olisi tullut tämä reittivaihtoehto mieleen ilman sähköapua.
Nyt uukkarin syynä oli se, että loppumatka olisi ollut a) samaa reittiä kuin
normi työmatka ja b) koko lenkistä olisi tullut liian lyhyt, kun tavoite oli
päästä kutakuinkin samaan kuin päivän työmatkoilla.
Sähkön määrän säätely on helppoa vasemman käden ohjaustaulusta. + lisää ja - vähemmän. Valot näyttävät akun latausasteen. Kuvassa akku ei ole päällä. Olen ladannut akkua melkein joka päivän jälkeen, vaikka siitä on mennyt noin 1/4 päivän ajoihin. Torstain ja perjantain noin 50 km menin samalla latauksella ja silloin akun lataus ehti pudota noin puoliväliin.
Sähkön määrän säätely on helppoa vasemman käden ohjaustaulusta. + lisää ja - vähemmän. Valot näyttävät akun latausasteen. Kuvassa akku ei ole päällä. Olen ladannut akkua melkein joka päivän jälkeen, vaikka siitä on mennyt noin 1/4 päivän ajoihin. Torstain ja perjantain noin 50 km menin samalla latauksella ja silloin akun lataus ehti pudota noin puoliväliin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti